Klachtenregeling
Bij Slimmerik streven wij er te allen tijde naar het leveren van goede ondersteuning. Ondersteuning die kwalitatief goed is en voldoet aan de tevredenheid van de cliënt/ zorgvrager. Toch kan het voorkomen dat een cliënt niet tevreden is.
Bent u ontevreden, heeft u een bezwaar of een klacht over Slimmerik? Dan adviseren wij u contact op te nemen met ons middels het contactformulier. Wij zijn te allen tijde bereid een afspraak met u te maken om datgene waar u ontevreden over bent te bespreken en samen met u tot een oplossing te komen.
Als wij er gezamenlijk niet uitkomen of u wilt om andere redenen uw klacht elders neerleggen dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. www.klachtenportaalzorg.nl
Slimmerik B.V. is lid van Klachtenportaal Zorg onder ID 9585.
Klachtenportaal Zorg heeft voor Slimmerik de functie als:
√ Klachtenregeling
√ Onafhankelijke Klachtenfunctionaris
√ Klachtencommissie jeugd (Jeugdzorg onder de Jeugdwet)
De volledige klachtenprocedure vindt u in onderstaand document.