Klachtenregeling

 Bij Slimmerik streven wij er te allen tijde naar het leveren van goede ondersteuning. Ondersteuning die kwalitatief goed is en voldoet aan de tevredenheid van de cliënt/ zorgvrager. Toch kan het voorkomen dat een cliënt niet tevreden is.

Bent u ontevreden, heeft u een bezwaar of een klacht over Slimmerik ? Dan adviseren wij u contact op te nemen met ons middels het contactformulier. Wij zijn te allen tijde bereid een afspraak met u te maken om datgene waar u ontevreden over bent te bespreken en samen met u tot een oplossing te komen.

Als wij er gezamenlijk niet uitkomen of u wilt om andere redenen uw klacht elders neerleggen dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. www.klachtenportaalzorg.nl

Slimmerik  is aangesloten bij Klachtenportaal Zorg. Dit is een onafhankelijk platform om uw klachten te uiten.


Informatie klachtenregeling Slimmerik en klachtenportaal Zorg

Flyer Spelregels Wkkgz Klachtenportaal Zorg Wkkgz
PDF – 320.6 KB 173 downloads
Klachtenreglement KPZ Wkkgz 2019
PDF – 93.6 KB 172 downloads
Geschillenreglement KPZ 2019
PDF – 141.9 KB 167 downloads